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    vendredi 13 avril 2007

    Patch notes 2.1

    Officiel
    Patch notes 2.1 sur le fofo US - EDIT : VF ici
    Quelques bonnes nouvelles pour nous :

    Rogues

    • Added a new double-attack animation for "Mutilate".
    • "Cloak of Shadows": The tooltip has been adjusted to indicate this ability removes hostile effects, rather than dispels them. "Cloak of Shadows" does not count as a dispel, and will not interact with dispel resistance or effects triggered by dispelling. This ability no longer removes the "Weakened Soul" debuff.
    • "Deadly Throw": This ability will now damage hunters and their pets when they are affected by "The Beast Within" or "Bestial Wrath". Those targets will still be immune to the movement impairing portion of "Deadly Throw".
    • Fixed a data error that caused "Ghostly Strike" and "Riposte" to generate more threat than intended.
    • Fixed a bug where the "Silence" effect on "Garrote" was getting resisted too often.
    • "Insignia of the Alliance/Horde" and "Medallion of the Alliance/Horde" now remove "Fear", "Stun" and "Polymorph" effects and no longer remove "Charm" effects.
    • "Improved Sap" (Subtlety) renamed "Dirty Tricks": Increases the range of your "Sap" and "Blind" abilities by 2/4 yards and reduces the energy cost of your "Sap" and "Blind" abilities by 25/50%.
    • Increased the frequency and amount of "Blinding Powder" found in pickpocketed junk boxes.
    • "Mutilate": This ability will now always consume the "Cold Blood" buff when it strikes an opponent.
    • Poisons: The difficulty of dispelling these is now based off the level of the player, not the level of the weapon the poison is applied to.
    • Reduced the reagents required to create most poisons.
    • "Remorseless Attacks" (Assassination): "Hemorrhage" added to the buff tooltip. This ability will no longer trigger from killing totems.
    • Rogue poisons no longer have charges.
    • "Sap" now automatically gains the full benefit of "Improved Sap".
    • "Shadowstep" (Subtlety): The cooldown has been reduced to 15 seconds.
    • "Stealth" will now be broken correctly by damage shield such as "Oil of Immolation".
    • "Surprise Attacks" (Combat): This talent now correctly prevents "Envenom" from being dodged.
    Autres bonnes nouvelles :
    - 2 petits nerfs des dégâts de wawas, il fallait s'y attendre.
    - Rendements décroissants sur les les procs root des pieges hunt et des mages.
    - Les mages ne peuvent plus utiliser leur glaçon 2 fois en moins de 30 secs.
    - Le piège ralentissant des hunts ne casse plus la furtivité. Le flare ne dure plus que 20s avec un CD augmenté à 20s.

    Quelques mauvaises nouvelles aussi :
    - Les démos peuvent casser les stuns et les snares avec leur insigne PvP.
    - La charge des droods en ours casse les snares (lol, genre ça leur manquait) et Mangle en ours augmenté de 15% (*soupire*).
    - La charge et intercept des wawas cassent aussi les snares.
    - Nos stuns qui cassent ? Je ne sais pas...
    Chance to break crowd control from damage: The increased chance for a spell to break from taking a critical strike has been removed. Instead, all targets over level 60 have a slightly larger chance to break out of crowd-controlling effects when they take damage.
    Est-ce que les stuns, qui n'ont rien à voir en durée avec fear, sont sujet à ça ?

    5 commentaires:

    Anonyme a dit…

    perso je retiens sourtout:

    # "Sap" now automatically gains the full benefit of "Improved Sap".

    Et le truc relou
    # "Insignia of the Alliance/Horde" and "Medallion of the Alliance/Horde" now remove "Fear", "Stun" and "Polymorph" effects and no longer remove "Charm" effects.


    *rêve que ce ne soit pas un fake...

    Kifix a dit…

    Je trouve pas ca particulierement relou. Je vois de moins en moins de démos avec la succube.
    Faire péter un stun pour éviter le focus, ça va aider aussi...

    Anonyme a dit…

    je voyais plutot ça comme les autres vont casser notre stun ^-^

    Anonyme a dit…

    Nos stuns ne sont pas des sorts qui ont une chance d'être cassés par des dégâts critiques. Je pense donc que nous ne sommes pas concernés par ce changement.

    Anonyme a dit…

    Je viens de faire 2 commentaires avec mon nom resté inchangé depuis BC ^^

    Voilà qui est maintenant corrigé.